Storing CV ketel laten oplossen in Den haag en omgeving?

Eenmalig onderhoud & Abonnement
Tinus installatie en onderhoud heet u van harte welkom bij zijn onderhoudsdienst, wij gaan onze uiterste best doen om uw cv-ketel op een veilige en verantwoorde manier te onderhouden zodat u er vele jaren zorgeloos gebruik van kunt maken.
Wat doen wij tijdens een jaarlijkse of eenmalige onderhoudsbeurt:
Inspecteren en afstellen van de cv-ketel, waaronder:
- Controleren op onregelmatigheden en defecten. (bijvoorbeeld kleine lekkages)
- Controleren van de gasdruk.
- Controleren en afstellen van de branderdruk.
- Rookgassen controleren (CO en CO2 gehalte), indien van toepassing.
- Waterdruk in cv-systeem nalopen.
- Controleren op een goede werking van alle veiligheids functies.
- Reinigen van het toestel.
- Wij hanteren de onderhoudsrichtlijnen van de fabrikant van de betreffende ketel.
Tarieven 2022 * | Onderhoud Standaard *** | Abonnement |
Onderhoud cv-ketel | eenmalig |
jaarlijks |
Kosten servicemonteur minimaal tarief één uur daarna per kwartier |
€ 95,- |
nee |
Recht op 24 uur service bij storing |
nee |
ja |
Kosten onderdelen |
ja |
ja |
Voor toestellen tot 30 kw |
*** | € 10.50 |
Voor toestellen van 31 tot 40 kw |
*** | € 11.95 |
Voor toestellen van 41 tot 65 kw |
*** | € 12.95 |
Voor toestellen van 66 tot 85 kw |
*** | € 13.95 |
* Tarieven zijn per maand en inclusief BTW. En worden maandelijks geïncasseerd via automatische incasso. Tarieven worden jaarlijks geïndexeerd
*** Voor eenmalig onderhoud van een cv-ketel rekenen wij minimaal € 95,-
Om te kunnen garanderen dat uw installatie veilig is moet deze voldoen aan de volgende voorwaarden.
- • De gasleidingen en be- en ontluchtingsopeningen moeten voldoen aan de Landelijke norm NEN 1078 en NEN 2757.
- • Ventilatievoorzieningen moeten voldoen aan de landelijke norm NEN 1087.
- • De Installatie dient aangesloten te zijn overeenkomstig de voorwaarden NEN1010.
Storingen die onder het abonnement vallen.
- • Alle storingen en lekkages die zich voordoen in het toestel zoals het door de fabrikant wordt geleverd.
- • U wordt binnen 24 uur geholpen.
Zaken die niet onder het abonnement vallen.
Storingen die zijn veroorzaakt door:
- Blikseminslag.
- Een kapot expansievat.
- Lucht of te weinig druk in de cv-installatie.
- Elke storing of probleem buiten het toestel.
zaken die niet onder het abonnement vallen worden u in rekening gebracht.
Wat kunt u doen als u toch een storing krijgt aan uw cv-ketel
Controleert u even de volgende punten:
- Is er voldoende waterdruk in het systeem.
- Is er stroom en gas.
Als u dan toch nog hulp of advies nodig heeft, belt u dan ons storingsnummer 06-13494555
- Storingen kunt u telefonisch doorgeven 7 dagen per week van 8.30 tot 18.00 uur.
- Storingen kunt u ten aller tijden per mail doorgeven en wij zullen vervolgens contact met u opnemen.
- Indien u een afspraak heeft met de storingsmonteur zorgt u er dan voor dat de ketel bereikbaar is.
- Verwijderd u a.u.b. alles wat voor en onder de ketel staat.
Nadere afspraken,
- Een abonnement kunt u pas afsluiten als wij het toestel hebben nagezien en goedgekeurd. Deze eerste controlebeurt kost u in de regel één arbeidsuur en de voorrijkosten.
- Het abonnement gaat in direct na de eerste onderhoudsbeurt en betaling van het abonnementsgeld.
- De looptijd van het abonnement is één jaar en wordt zonder opzegging telkens verlengd voor de duur van één jaar.
- Opzeggen dient u per mail of per aangetekend schrijven te doen uiterlijk één maand voor het aflopen van een abonnementsperiode.
- De facturering van het abonnement gebeurt maandelijks via automatische incasso.
- Het abonnement geldt uitsluitend voor het op blad 3 beschreven toestel.
- Alle andere leveringen en/of diensten dient u contant of per pin te voldoen.
Heeft u een vraag of wilt u graag een afspraak met ons maken? Stuur ons een berichtje via het formulier.
Een snelle vraag tussendoor? Bel dan of stuur een bericht via WhatsApp naar
06 - 1349 4555
Locatie
Mozartlaan 165
2555 JJ
Den Haag
Werktijden
Maandag - Vrijdag: 9:00 - 18:00